İlk Atamada İlimizi Tercih Eden Sözleşmeli Öğretmenlerimizin Dikkatine
İlk atamada ilimizi tercih ederek aramıza katılan sözleşmeli öğretmenlerimiz, Edirne’ye ve eğitim ailemize hoş geldiniz! Göreve başlamanız için sizlerden talep ettiğimiz evrakları posta ya da kargo yoluyla da İnsan Kaynakları Atama birimimize ulaştırabilisiniz. Sözleşme imzalamaya gelince evrakların asılları getirilerek gerekli işlemleriniz tamamlanacaktır.
Hepimiz için hayırlı olsun!
Hakan CIRIT
Edirne İl Milli Eğitim Müdürü
2018/1 Sözleşmeli Öğretmen atamaları 24/07/2018 tarihinde sonuçlandırılmıştır. Sözleşmeli Öğretmenliğe Atama Duyurusu çerçevesinde İlimize (Tüm İlçelerimize) ataması yapılan öğretmen adayları 26 Temmuz 2018 - 10 Ağustos 2018 tarihleri arasında, İl Milli Eğitim Müdürlüğümüze:
- Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin Aslı veya onaylı örneği ile bir (1) adet fotokopisi,
- Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği ile birlikte bir (1) adet fotokopisi,
- Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğrenimin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yüksek öğretim programlarına denklik belgesi ile birlikte bir (1) adet fotokopisi,
- Talim ve Terbiye Kurul kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 16 kredi felsefe,16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin Aslı veya onaylı örneği ile birlikte bir (1) adet fotokopisi,
- Erkek adaydan Askerlik durum belgesi (E-Devletten Alınan Barkodlu ve/veya Karekodlu çıktı kabul edilmektedir.),
- Adli sicil kaydı (E-Devletten Alınan Barkodlu ve/veya Karekodlu çıktı kabul edilmektedir.),
- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet), (Biyometrik olmasına gerek yoktur.),
- Mal bildirimi ( İl Milli Eğitim Müdürlüğümüzden verilecektir.),
- Etik Sözleşmesi (İl Milli Eğitim Müdürlüğümüzden verilecektir.),
- Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği (Okul tercihlerinin bulunduğu),
- Başvuru esnasında Pedagıjik Formasyon Belgesi yerin resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi ile birlikte bir (1) adet fotokopisi,
- Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu (resmî ve özel sağlık kurumlarından),
- Güvenlik soruşturması amacı ile aşağıda yer alan form (Ek -1) hatasız ve eksiksiz doldurularak USB bellek ortamında ( USB Bellek içerisinde bu belge dışında başka bir belgenin bulunmaması önemlidir.)
- Kimlik Kartı (Nüfus Cüzdanı) Aslı ille birlikte iki (2) adet fotokopisi,
Belgeleri şahsen elden teslim edeceklerdir.
Belgeleri teslim eden adayların güvenlik soruşturmaları tamamlanmasından sonra görevlerine başlamaları için elektronik başvuru formunda belirtilen telefon Numaralarından bilgi verilecektir.
Ek - 1 Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırma Formu
İrtibat Telefonu:0 284 212 61 22 Dahili:1701
Elektronik Posta Adresi :insankaynaklari22@meb.gov.tr