İlk Atamada İlimizi Tercih Eden Sözleşmeli Öğretmenlerimizin Dikkatine
"Sözleşmeli Öğretmen İstihdamına İlişkin Yönetmelik" hükümlerine göre sözleşmeli öğretmenlik içn 30.07.2019 - 05.08.2019 tarihleri arasında başvurular alınmış olup, 09.08.2019 tarihinde atamaları gerçekleştirilmiştir. Sözleşmeli Öğretmenliğe Atama Duyurusu çerçevesinde İlimize (Tüm İlçelerimize) ataması yapılan öğretmen adaylarının aşağıdaki belgeleri 29 Ağustos 2019 tarihine kadar İl Milli Eğitim Müdürlüğümüze teslim etmesi gerekmektedir.
- Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin Aslı veya onaylı örneği ,
- Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,
- Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğrenimin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yüksek öğretim programlarına denklik belgesi ,
- Pedagojik formasyon belgesi,
- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet), (Biyometrik olmasına gerek yoktur.),
- Mal bildirimi ( İl Milli Eğitim Müdürlüklerinden temin edilecektir.),
- Etik Sözleşmesi (İl Milli Eğitim Müdürlüklerinden temin edilecektik.),
- Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden sağlık kurulu raporu,
- Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği (Okul tercihlerinin bulunduğu),
- Kimlik Kartı (Nüfus Cüzdanı) bir (1) adet fotokopisi,
- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırma formu
Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırma Formu
Belgeleri teslim eden adayların güvenlik soruşturmaları tamamlanmasından sonra görevlerine başlamaları için elektronik başvuru formunda belirtilen telefon Numaralarından bilgi verilecektir.
İrtibat Telefonu:0 284 212 61 22 Dahili:1701
Elektronik Posta Adresi :insankaynaklari22@meb.gov.tr